Colosul japonez Honda este un veritabil conglomerat the house at the end of the street care comercializează de la automobile şi motociclete până la roboţi şi avioane. Honda Motor este unul dintre cei mai mari producători de motoare din lume şi al doilea producător auto în Japonia după Toyota.
Întemeietorul companiei a fost Soichiro Honda , care, în anul 1946, pune bazele Institutului Tehnic de cercetare Honda în Hamamatsu. Supranumit de revista People “un adevărat Henry Ford de origine japoneză”, Soichiro Honda (17 noiembrie 1906 - 5 august 1991) s-a folosit de abilităţile sale inginereşti şi de marketing pentru a crea peste ani o multinaţională în valoare de multe miliarde de dolari. Acesta înfiinţează în 1948 cu un capital de 1 milion de yeni, Honda Motor Corporation Ltd.
După cel de-al doilea Război Mondial, economia Japoniei se refăcea the house at the end of the street încet, încet, iar ceea ce mai rămăsese din infrastructură erau mai ales drumuri de pământ – aşadar erau necesare vehicule uşoare şi ieftine, cum ar fi motocicletele. În 1949 începe povestea de success Honda odată cu demararea producţiei motocicletei Dream D care avea 98 cmc şi 3 CP.
Anul 1963 marchează debutul primului model sportiv - S500 şi a primei camionete - T 360. Un an mai târziu, the house at the end of the street Honda anunţă participarea în Formula 1 iar în Marele Premiu al Germaniei termină pe locul 9.
1966 marchează un moment the house at the end of the street istoric pentru Honda şi o premieră internaţională, atunci când la World Grand Prix, Honda câştigă Campionatul Constructorilor de Motociclism la toate clasele (50 cc, 125 cc, 250 cc, 350cc, 500 cc).
În 1967 se lansează modelul the house at the end of the street N 360, un automobil de clasă mică cu tracţiune faţă. Un an mai târziu, Seria N ajunge în topul vânzărilor pe piaţa japoneză. De asemenea, în acel an începe şi exportul modelelor N 360 şi N 600.
1972 este anul apariţiei modelului Honda Civic. Se lansează propulsorul cu emisii poluante reduse CVCC. Acesta este primul agregat care respectă legea US Clean Air din 1975. Datorită motoarelor cu consumuri şi emisii reduse, Honda este principalul beneficiar al crizei petroliere ce a afectat grav SUA în anii ‘70 .
Anul 1983 marchează întoarcerea Honda în Formula 1 după o absenţă de 15 ani. Un an mai târziu, the house at the end of the street echipa Ralt Honda stabileşte un nou record mondial, cu 12 victorii consecutive în Formula 2.
Anul 1987 consemnează atingerea producţiei de 5 milioane de unităţi the house at the end of the street pentru modelul Civic şi lansarea sistemului ABS pentru motociclete. Honda Legend devine primul autovehicul japonez echipat cu airbag-uri, iar coupe-ul Honda Prelude devine primul automobil din lume cu toate cele patru roţi direcţionale.
În 1988, McLaren Honda câştigă ambele titluri în Formula 1 şi stabileşte un nou record, cu cele 11 victorii consecutive în Marile Premii. Producţia de automobile atinge 15 milioane de unităţi.
Fondatorul Honda, Soichiro Honda devine în 1989 primul asiatic inclus în Hall of Fame-ul industriei automobilistice americane. În acelaşi an, Honda Accord devine cel mai bine vândut model în Statele Unite.
În 1991, fondatorul Soichiro Honda se stinge din viaţă. McLaren Honda câştigă ambele titluri în F1 (titlul piloţilor pentru al cincelea an consecutive şi cel al constructorilor pentru al patrulea). the house at the end of the street
Automobilul cu pile de combustie FCX poate fi achiziţionat de particulari din 2005. În acelaşi an îşi face apariţia team-ul official Honda Racing F1. De asemenea, se lansează în producţia de serie prima motocicletă din lume echipată cu airbag.
În 2011, din cauza dificultăţilor de pe piaţa auto în scădere şi a dezastrelor naturale ce au afectat fabricile din Japonia, producţia Honda scade cu o cincime la 2,9 milioane de unităţi, minimul ultimilor 8 ani.
2011. Honda Micro Commuter Concept
Magazin Online
10 repere din istoria auto Acura Alfa Romeo Arta de a parca Aston Martin the house at the end of the street AUDI Austin Motor Avanti Motor Company - DC Avanti Bentley BMW Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Cine poate... Citroën Cutia cu viteze... Călare pe bolizi Daewoo Daihatsu Dodge Eagle eCall: apelul de urgență automat în caz de accidente rutiere este obligatoriu în autovehicule începând cu 2015 Ferrari FIAT Ford GMC Honda Hummer Hyundai Parcări imbecile - şoferi cretini Patinaj - dublu compus (video) SAAB - Comunicat oficial SAAB Aero X Salvaţi SAAB / Save SAAB Top Gear în România
"Maşina a devenit ...un articol de îmbrăcăminte fără de care ne simţim nesiguri , dezgoliţi şi incompleţi." Marshall McLuhan "Cel mai sigur dispozitiv de siguranţă al unei maşini este o oglindă retrovizoare the house at the end of the street cu un poliţist the house at the end of the street în ea." Dudley Moore "Un copac loveşte o maşină the house at the end of the street numai în caz de legitimă apărare." Proverb american the house at the end of the street "Condusul unei maşini este o formă spectaculoasă de amnezie.Dintr-o dată descoperi totul , dintr-o dată uiţi totul." Jean Baudrillard "Ce imagine dinamic
No comments:
Post a Comment